• Kuntokeskus Juvans

    Terveytesi on myös meille tärkeää!

 #Juankoskiliikkuu

KAVERILLE KANSSA KAMPANJA

Tuo kaverisi Juvansin salille terveysliikkumaan  ja saat itsellesi lisää salin käyttöaikaa ilmaiseksi.

Kun ystäväsi liittyy salijäseneksi sinun suosituksestasi, niin sinä saat oman jäsennyytesi jatkoksi aikaa seuraavasti:

KAVERI 6-8 kk         sinulle lisää aikaa 2 viikkoa

KAVERI 9-11 kk        sinulle lisää aikaa 3 viikkoa

KAVERI    12kk         sinulle lisää aikaa 4 viikkoa

#Juankoskiliikkuu

Terveyttä ja hyvinvointia sinulle

Olemme rakentaneet loistavat olosuhteet, jotta sinä voisit hyvin. Useat käyttäjämme ovat olleet salin asiakkaita jo yli 10 vuotta. Lue alla hyödyistä ja lähde mukaan elinikäiseen seikkailuun. Tule mukaan #Juankoskiliikkuu -kampanjaan.

Aikuistyypin eli tyypin 2 diabetes on yleistyvä kansantauti suuressa osassa maailmaa, niin Suomessakin. Diabeetikon vyötärönympärys on suuri, hänellä on glukoosiaineenvaihdunnan häiriön lisäksi useimmiten kohonnut verenpaine  ja häiriöitä veren rasvoissa. (Käypähoitosuositus)

Liikunnalla ennaltaehkäiset diabeteksen muodostumista

Pelkkä liikuntaharrastuksen aloittaminen (esim. reipas kävely monta kertaa viikossa) pudottaa painoa keskimäärin 2 – 3 kiloa. Useampien kilojen vähentämiseen tarvitaan myös syötyjen kaloreiden keventämistä.

Liikunta on hyvä osa kevyempää elämäntapaa

Säännöllisen liikunnan tulee kuulua pitkäaikaissairauksien, kuten valtimotautien, lihavuuden, diabeteksen, rappeuttavien tuki- ja liikuntaelinsairauksien, ahtauttavien keuhkosairauksien, muistisairauksien, depression ja useiden syöpäsairauksien, ehkäisyyn, hoitoon ja kuntoutukseen, tarvittaessa yhdistettynä muihin elintapamuutoksiin ja hoitoihin.

Ota liikuntaa lääkkeenä

Ainutlaatuinen menetelmä

12 viikon ohjelma - Onnistut varmasti!

Harjoitusohjelma perustuu tehokkaaseen 30 minuutin terveysliikuntaharjoitukseen 2-3 kertaa viikossa ja aktiivisuustason nostoon päivittäin. Voit unohtaa irtopainot harjoittelussa ja erilaiset jumpat. Harjoitteet toteutetaan turvallisesti Technogym-harjoittelulaitteilla. 

Kestävyys - Lihaksen verenkiertoa kohentava harjoittelu

Yleiskunnon harjoittelussa toistomäärät ovat suuria eli noin 20-25 toistoa. Liikkeiden välissä ei tarvitse pitää taukoja. Harjoittelu nostaa sykettä ja kehittää lihaksen jaksamista. Älä unohda liikkumista kävellen tai hölkäten vaihtelevassa maastossa!

Lihaskunto - Lihasten voiman ja kestävyyden kehittäminen

Lihaskunto kehittää perusvoimaa. Harjoittelun toistomäärät ovat noin 15-17 toistoa. Sarjojen välillä vaihtoväli on lyhyt. Lihaskunto valmistaa voiman lisäämiseen. Viimeiset toistot kuormittavat!

Voima - Lihaksia vahvistava ja muotoileva harjoitusjaksoa

Lihaskato on merkittävä kansansairaus. Lihasmassan lisääminen on on oleellista lähes kaikilla. Kuitenkin sen lisäämisen merkitys korostuu yli 40-vuotiailla naisilla. Voimajakson aikana on tärkeä muistaa riittävä palautuminen harjoituspäivien välillä. Toistomäärä 10-12.

Veloitukseton 12 viikon harjoitusohjelma

Haluamme, että onnistut harjoittelussa ja saat Kuntokeskus Juvansista sinun elinikäisen kaverin. Kaikille vuoden sopimuksen tehneille 12 viikon harjoitusohjelma ilman lisäveloitusta. Sen avulla saavutat tuloksia varmasti. Jätä yhteystietosi viereisellä lomakkeella. Olemme yhteydessä. Harjoitusohjelman normaali hinta on 59 €.

Lue lisää terveyshyödyistä TÄSTÄ >>

Yhteystiedot